Végzettség
oligofrénpedagógia-logopédia szakos gyógypedagógiai tanár (1987)
Akkreditált pedagógus – továbbképzés: logopédiai diagnosztika (2003)
Elsősorban óvodáskorú és kisiskolás (1-2. oszt.) gyermekek számára nyújtok logopédiai segítséget:
megkésett beszédfejlődés (fejlődési diszfázia), hanghibák, pöszeség korrigálása, beszédészlelés, beszédmegértés fejlesztése, iskolára való felkészítés, diszlexia prevenció, diszlexia, diszgráfia, helyesírás javítása
Elérhetőség: 06 70 382 72 80
Gondolatközlés és gondolatcsere két legalkalmasabb eszközei a lélekművelődésnek. Az ember elszigetelten képzelve, kívül minden társasági közlekedésen, szegény a maga gondolataiban, eszméiben, ítéletében, meggyőződésében.
Bajza József
A beszéd a (gyógy)pedagógia eszköz és feladatrendszerében két funkciót is betölt. Egyrészt a beszédhibák és zavarok megszüntetése célként és feladatként jelentkezik, másrészt a beszéd a korrekciós módszerek és eljárások egyik legfőbb eleme és összetevője. Később fontos az olvasás elsajátítása, amire úgy tekinthetünk, mint a beszédfejlődés egyik további állomására.
Hiszen olvasás közben ismét gondolattá alakítunk át egy vizuális jelekből álló sort, amely úgy keletkezett, hogy valaki gondolatait „írott beszéd” formájában fejezte ki. Meghatározó a logopédiai terápiák hatékonysága szempontjából a személyre szabott egyéni terápia, amit minél korábbi életkorban el kell kezdeni a szülővel, családdal együttműködve.